Patronatul Societatilor din Constructii are placerea sa va invite la CONSTRUCTIV 12+, evenimentul organizat de revista Constructiv in data de 31 octombrie 2013 (Joi) la Fratelli Studios - Bucuresti, Str. Glodeni 1-3, Sector 2.

Accesul este GRATUIT si se face pe baza de invitatie (confirmari participare la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).

Atasate acestui email sunt invitatia si formularul de participare, iar mai jos programul detaliat. 

 

Formular participare CT 12+

PROGRAM

14.30 - 15.00 Inregistrarea participantilor

15.00 - 18.00 Program conferinte 

18.30 - 19.15 Dineu

19.30 - 20.00 Premiile Constructiv 

 

CONTEXT SI TEME DE DISCUTIE CONSTRUCTIV 12+:

TEMA 1: UNDE S-AU PIERDUT INVESTITORII?

Vorbim de la inceputul crizei, si chiar dinaintea ei, de oportunitatile pe care Romania le are, dar pe care investitorii intarzie sa le foloseasca la maximum. Dam vina pe criza si pe ghinion, cum ca ne-au gasit vulnerabili si ne-au distrus una din oportunitatile majore, aceea de a absorbi fondurile europene. Dam vina pe mediul instabil politic. Dam vina. Si, poate avem dreptate?

TEMA 2: DIY-URILE, SALVAREA PRODUCATORILOR DE MATERIALE DE CONSTRUCTII? EXPERIENTA MARCILOR PRIVATE.

De la modelul de afacere business-to-business din anii de boom economic, industria materialelor de constructii s-a reorientat din mers catre consumatorul final. Iar retelele DIY au preluat partea leului din acest business. Si totusi, pe aceasta piata volatila, unde falimentul nu mai e un tabu, pot fi DIY solutia sustenabila pentru productia autohtona de materiale de constructii?  

De ce reusesc putini producatori sa intre pe aceasta piata? 

Export prin DIY sau export de unul singur? 

Cine si in ce conditii face loc furnizorilor locali? 

 

Cu o piata interna aflata in regres, exportul poate fi varianta castigatoare. 

“Made in Romania” are, inca, multe usi inchise pe pietele externe. Le putem deschide folosindu-ne de numele altora? 

Cine produce marci private? E profitabil? Doar asa pot ajunge produsele locale la export? 

Sunt secrete retetele sau similare? E formula de avarie sau de viitor? 

TEMA 3: PROJECT MANAGEMENT IN AMENAJARI. CUM CONSERVAM CREATIVITATEA IN ARHITECTURA PE TIMP DE CRIZA?

Din ce faza a proiectului se intervine cu propuneri tehnice pentru materiale de constructii si amenajari exterioare si interioare? Se practica consultanta pe santier? Se urmareste desfasurarea proiectului: planificare logistica, solutii tehnice pentru implementarea materialelor, verificarea performantelor materialelor? Exista servicii post-vanzare: garantii, inlocuiri, informare despre produse si soluţii noi?

Criza inseamna de multe ori, oprirea temporara a proiectelor si redimensionarea lor la conditiile pietei.

Deseori, creativitatea arhitectilor si a designerilor e periclitata direct proportional cu subdimensionarea bugetului proiectului, fie el privat sau public.

Cum se adapteaza arhitectii si designerii la constrangerile de buget?

Care sunt efectele pe termen lung ale crizei asupra aspectului si calitatii spatiului urban?