Supra-legiferarea, lipsa de flexibilitate în interpretarea prevederilor legale

Mlegislative succesive insuficient analizate şi explicate

Interpretarea neunitară a prevederilor legale

Îndrumarea insuficientă a autorităților contractante și a operatorilor economici  

 

Acestea au fost principalele probleme discutate in cadrul conferintei RESTART CONSTRUCTII 2015, organizata de Federatia Patronatelor Societatilor din Constructii - FPSC si PRIAevents, joi,  8 octombrie 2015, la hotel Sheraton, sala Platinum, incepând cu ora 9,30.  

Lectori în cadrul evenimentului au fost: Eugen TEODOROVICI - Ministrul Finanțelor Publice; Cristian ERBAŞU – Preşedinte, Federaţia Patronatelor Societăţilor din Construcţii (FPSC); Roxana MÎNZATU - Preşedinte, Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP); Liviu Dominic DUMITRU - Director General, Unitatea pentru Coordonarea și Verificarea Achizițiilor Publice; Diana ȚENEA – Director General, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.

S-a discutat despre noul pachet legislativ în achizițiile publice, care este format din patru proiecte de legi. Primele două au fost finalizate și vor fi supuse aprobării Guvernului. Celelalte două proiecte se află în dezbatere publică până pe data de 15 octombrie.  Pachetul legislativ care va reglementa achizițiile publice va fi transmis Parlamentului până la sfârșitul acestei luni, urmând a intra în vigoare de la 1 ianuarie 2016. Pachetul legislativ care va reglementa achizițiile publice va fi transmis Parlamentului până la sfârșitul acestei luni, urmând a intra în vigoare de la 1 ianuarie 2016.Pachetul legislativ care va rglementa achizițiile publice va fi trnsmis către Parlament până la sfârșitul lunii octombrie, urmând a intra în vigoare de la 1 ianuarie 2016. 

Pachetul legislativ care va reglementa achizițiile publice va fi transmis Parlamentului până la sfârșitul acestei luni, urmând a intra în vigoare de la 1 ianuarie 2016.

RESTART CONSTRUCTII este evenimentul anual care reunește cei mai mari jucători din sectorul construcțiilor și a constituit cel mai bun prilej de a discuta despre noua lege a achizițiilor publice și despre relansarea investitiilor în acest sector, dar și despre accesarea fondurilor UE.

A reunit 200 de participanți, fiind astfel cea mai importantă întâlnire a constructorilor, furnizorilor de materiale de construcții, arhitecților și a companiilor conexe, alaturi de autorități și presă.

S-a urmăreit stabilirea unui dialog constructiv între companii şi autorităţi, fiind cu toții astfel pregatiţi astfel pentru schimbarea legislaţiei achiziţiilor publice şi contribuind la o mai bună absorbţie a fondurilor europene, precum şi la relansarea invesţitiilor în domeniul construcţiilor.

Evenimentul s-a desfăşurat cu sprijinul: Uniunii Generale a Industriaşilor din România - UGIR, al PSC şi al PPTT. Parteneri ai evenimentului au fost Greco, Kraft și inEvent.


Despre FPSC

FPSC este contributor activ la formularea reglementărilor legislative care definesc şi influenţează sectorul, find reprezentat atat în CDS cât şi în CTS, în cadrul MDRAP şi în celelalte ministere relevante pentru domeniul construcţiilor.

FPSC însumează peste 350 de firme, acoperind toate activităţile din construcţii, în special contractori, subcontractori, producatori materiale de construcţii, proiectanţi şi arhitecti, etc.

Direct sau prin intermediul patronatelor membre, FPSC derulează diverse programe printre care: monitorizarea şi îbunătăţirea cadrului legislativ, promovarea firmelor în pieţe internaţionale, pregătirea profesională a capitalului uman.

În plan naţional, FPSC este membru al Uniunii Generale a Industriaşilor din România – UGIR şi implicit al Alianţei Confederaţiilor Patronale din România – ACPR, iar în plan European, este membru cu reprezentare în boardul director al Uniunii Europene a Constructorilor Dezvoltatori – UEPC.

Despre PRIAevents

PRIAevents - experţii tăi în evenimente! Noi aducem informaţii de ultimă oră şi trend-uri în business prin intermediul conferinţelor organizate. Echipa PRIAevents cu o experienţă de peste 10 ani în organizarea evenimentelor premium pentru zona de business va găsi cele mai bune metode pentru a vă garanta ROI şi pentru a croi un eveniment special pentru dvs.

Dezbatem cele mai fierbinţi teme, aducem cei mai importanţi speakeri, reunim în audienţă participanţi care corespund cu target-ul tău.

Fie că doreşti ca evenimentul să aibă loc în Bucureşti sau în alte oraşe din ţară, PRIAevents se focusează pe audienţe B2B sau B2C. Experţii noştri în evenimente vor şti să vă sfătuiască şi să vă propună cel mai inovativ şi cel mai potrivit eveniment.

Dacă vrei să organizezi o gală, o conferinţă, un training, un eveniment de lansare a unui produs, poţi apela cu cea mai mare încredere la experţii noştri în evenimente. Experienţa, abilităţile, viziunea creativă şi orientarea noastra spre ROI pentru fiecare partener ne califică a fi alegerea potrivită pentru evenimentele de succes.