Patronatul Societatilor din Constructii impreuna cu Revista de Achizitii Publice au placerea sa va invite la Anuală de Achiziţii Publice, Ediţia a V-a, eveniment ce va avea loc în data de 12 mai 2011.

Evenimentul va aborda cu prioritate rolul şi atribuţiile instituţiilor implicate în derularea procedurilor de achiziţii publice şi cel de gestionare a finanţărilor publice şi a fondurilor europene, în vederea identificării punctelor nevralgice, potenţial generatoare de litigii.

Deasemeni, necesitatea documentatiilor standard de atribuire a contractelor de achizitii publice pe fonduri europene, în vederea eliminării contestatiilor la documentatia de atribuire si iminenta înfiintării, în instantele din România, a unor sectii specializate pe domeniul achizitiilor publice sunt alte problematici abordate la sugestia cititorilor revistei, experti si specialisti în domeniu.

Taxa de participare 400 lei (exclusiv TVA) include:

consiliere pe timpul desfăşurării acţiunii

mapă de lucru

  • numărul curent al revistei

    coffee break

    lunch

    INVITAŢI:

        Cristina TRĂILĂ - Președinte Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP);

         Bogdan Lehel Lorand - Președintele Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC);

         Av. Ion Ilie IORDĂCHESCU – Decan Baroul București;

         Av. Adrian CEPARU - Specialist litigii în achiziții publice;

         Av. Florin IRIMIA - Specialist litigii în achiziții publice;

         Antoaneta CHIOREAN - Director general adjunct Unitatea pentru Coordonarea şi Verificarea Achiziţiilor Publice (UCVAP);

        Mihaela DUMITRU - Șef serviciu Unitatea pentru Coordonarea şi Verificarea Achiziţiilor Publice (UCVAP);

         Av. Iulia VASS - Specialist în achiziții publice;

         Septimiu STOICA - Președinte Bursa Română de Mărfuri;

         Szabo BARNA – Specialist, practician în achiziții publice;

        Av. Cătălina MIRCEA – consultant în litigii privind achizițiile publice;

         Specialiști din cadrul ANRMAP

         Reprezentanţi ai Autorităţilor de Management

    Abordări transparente si obiective referitoare la:

    Modul de derulare a procedurilor de achiziţie, în cadrul proiectelor finanţate din fonduri de la bugetul de stat si fonduri europene, efectuarea achiziţiilor publice în vederea atribuirii contractelor de furnizare de produse, servicii sau lucrări, de către beneficiarii proiectelor cofinanţate prin diverse programe în conformitate cu prevederile legislaţiei naţionale şi comunitare privind achiziţiile publice, sunt abordările la care vor apela invitaţii noștrii în cadrul unei sesiuni interactive.

    Participarea la lucrările conferinţei, se face în baza formularului de înscriere solicitat la tel. 031 428 37 35, în limita locurilor disponibile.

    Înregistrarea se face până la data de

    09 mai 2011.

    Director eveniment,

    Elena MANOLE, tel: 0753 025 996