Titlu: BIFE-SIM - Targ de mobila, decoratiuni interioare si echipamente
Locatie: Romexpo Bucuresti
Link: Click here
Descriere: Expozitiile reprezinta unul din cele mai eficiente instrumente de marketing: ofera un contact direct cu clientii si sunt considerate o componenta valoroasa si onesta a mixului de marketing.
Pentru a te bucura eficient de investitia facuta intr-un astfel de eveniment, trebuie sa-ti stabilesti clar si concret obiectivele de participare. Iata care sunt principalele motive de a te inscrie:
► esti fata in fata cu aproximativ 25 000 de vizitatori (public larg si specialist);
► poti pune bazele unor contracte importante: clientii tai sunt atrasi printr-o campanie de comunicare targetata, iar cei mai multi dintre ei vin la expozitie cu intentii clare de achizitie;
► beneficiezi de un mediu “tri-dimensional” care-ti permite sa cresti awareness-ul companiei;
► afli direct de la clientii vizati ce-si doresc si cum le poti satisface nevoile;
► lansezi cu fast un nou produs sau un nou serviciu;
► cunosti si dezvolti relatii cu cumparatori importanti si, de ce nu, cu consumatorii finali;
► desfasori activitati de cercetare a pietei, mult mai atente si detaliate decat in orice alt moment al anului; in plus, costurile pentru analiza industriei sunt zero.
Singura expozitie de profil din tara, BIFE-SIM, iti ofera cea mai eficienta investitie de marketing pe care o ai la indemana si reprezinta unica platforma care iti permite sa combini cu succes activitatea de vanzari, demonstratii de produse si socializare.
..CATEVA SFATURI
In functie de rapiditatea cu care te inscrii la BIFE-SIM, poti intra in cercul companiilor care vor beneficia de maximum de expunere la acest eveniment. Stabileste cat de mult iti doresti sa investesti in aceasta participare, fara a uita sa-ti transformi standul intr-un real punct de atractie pentru vizitatori. O participare eficienta nu se bazeaza numai pe o investitie, ci si pe stabilirea clara a obiectivelor cu privire la aceasta.
Selecteaza pozitia care te avantajeaza cel mai mult pe plan si nu uita sa iei in considerare zonele de ospitalitate, de restaurant etc. sau cum te-ar putea afecta pozitionarea intr-un spatiu aglomerat sau mai putin aglomerat, in functie de obiectivele tale. Gandeste-te cum iti poti planifica promovarea si strategiile de marketing si PR astfel incat sa beneficiezi la maximum de prezenta la targul de mobila, echipamente si accesorii si ofera un brief concret personalului intern sau agentiei cu care colaborezi.
SI CHIAR MAI MULT!
Vrei sa beneficiezi de expunerea de care va avea parte BIFE-SIM in cele 6 luni de comunicare agresiva? Ia legatura cu organizatorii! Acestia pun la dispozitie pachete de promovare special gandite pentru companiile care vor sa iasa in fata si sa fie cu un pas inaintea concurentei.
Data start: 2015-09-19
Data sfarsit: 2015-09-23