CERTIFICATUL DE URGENTA

  • PSC
  • Autor Subiect
Mai Mult
acum 4 ani 8 luni #33 de PSC
Avand in vedere decretarea starii de urgenta in Romania, operatorii economici afectati de criza coronavirusului, pot sa solicite de la Ministerul Economiei CERTIFICATUL DE URGENTA.
La ce folosește Certificatul de Urgență?
☑️ Pentru amânarea la plată pentru serviciile de utilităţi – electricitate, gaze naturale, apă, servicii telefonice şi de internet, precum şi pentru amânarea la plată a chiriei pentru imobilul cu destinaţie de sediu social şi de sedii secundare.
Cine are nevoie de Certificatul de Urgență?
☑️ Orice companie a cărei activitate a fost întreruptă total sau partial în perioada stării de urgenţă decretate.
☑️ Orice companie care a înregistrat o diminuare a încasărilor în luna martie 2020 cu un procent de minimum 25% faţă de media încasărilor din perioada ianuarie-februarie 2020.
Daca doriti sa ne ocupam de toate procedurile privind obtinerea certificatului, ne puteti contacta la nr de telefon: 0766657043 sau daca nu va raspundem la telefon (suntem in alt apel telefonic) completati formularul si va sunam noi: forms.gle/iGTcHKddzuDioZwB6
Ce este Certificatul de urgenta este reglementat de Ordinul nr. 791/2020 al Ministrului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, sub denumirea integrală Certificat de Situație de Urgență și se acordă, la cerere, solicitanţilor, operatori economici, a căror activitate este afectată în contextul pandemiei COVID-19.
Sunt 2 variante de certificate:
Certificat de Urgență Tip 1
Poate fi solicitat de operatorii economici a căror activitate a fost întreruptă total sau parțial ca urmare stării de urgență (certificatul albastru)
Certificat de Urgență Tip 2
Poate fi solicitat de operatorii economici care au înregistrat în luna martie 2020 o reducere a veniturilor cu un procent de minim 25% față de media încasărilor din perioada ianuarie - februarie 2020 (certificatul galben)
Raspuns: maximum 6 zile lucratoare.
Certificatul va fi acordat doar pe durata instituirii stării de urgenţă. Valabilitatea lui însă cuprinde toată durata anului acordării.
Certificatele sunt valabile fără semnătură și ștampilă.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU OBTINERE CSU: ( le puteti trimite pe e-mail)
• Certificat unic de inregistrare - cui societate
• carte de identitate Administrator
• codurile CAEN afectate;
• veniturile și încasările pentru perioada ianuarie – martie 2020;
• numărul de angajați la 31.12.2019.
Unul dintre avocatii nostri se va ocupa de toate procedurile pentru obtinerea certificatului pentru situatia de urgenta.
Onorariul avocatului pentru obtinerea CERTIFICATULUI - SITUATIE DE URGENTA : 300 lei (se achita prin transfer bancar).
Daca doriti sa ne ocupam de toate procedurile privind obtinerea certificatului, ne puteti contacta la nr de telefon: 0766657043 sau daca nu va raspundem la telefon (suntem in alt apel telefonic) completati formularul si va sunam noi: forms.gle/iGTcHKddzuDioZwB6

Mai multe detalii despre aceasta procedura, precum si despre alte servicii pe care vi le putem oferi, gasiti si pe pagina noastra web: infiintarefirma123.ro/certificate-urgenta

--
Diana Manea - consultant
infiintarefirma123.ro/certificate-urgenta
Telefon: 0766657043

Pentru a participa la discuţie trebuie să aveți un cont de membru activat (Autentificare sau Crează un cont).